Deel dit artikel
-

PostNL, TomTom en DELTA Fiber winnen DDMA Experimentation Heroes

PostNL, TomTom en DELTA Fiber gaan bij DDMA Experimentation Heroes 2023 (voorheen Dutch CRO Awards) met de winst naar huis in respectievelijk de categorieën Conversie, Experimentation Culture en Omnichannel. Thuiswinkel.org sleepte de Lindeboom Hero Award in de wacht, als case met de meeste potentie.

De winnaars zijn vandaag bekendgemaakt tijdens in Pakhuis De Zwijger. Jorden Lentze, jurylid en senior product manager bij Booking.com, concludeert dat de kwaliteit van de cases sterk verbeterd is ten opzichte van vorig jaar. 'We zien dat er meer wordt geïnvesteerd in gedegen vooronderzoek en dat creatieve oplossingen voor complexe klantproblemen via experimenten succesvol gevalideerd zijn. Veel experimenten hebben ook metrics die overeenkomen met de bedrijfsdoelstellingen, waardoor ze direct bijdragen aan de bedrijfsresultaten. Daarnaast is het een goede ontwikkeling dat privacy en ethiek een vaste plek in de CRO-checklist hebben verworven.'

Dit artikel is voor premium abonnees . Log in of meld je aan!