Deel dit artikel
-

Praxis opent online vraagbaak klussers

Praxis is onder de naam Maakk een platform begonnen waar klussers elkaar kunnen helpen met vragen en antwoorden in tekst en beeld.

‘Hoe moet ik een boom omzagen?’ of ‘Wat te doen met de moestuintjes van Albert Heijn?’. Zomaar twee vragen die bezoekers van Praxis.nl voorleggen aan de andere bezoekers van Maakk.nl.

Behalve vragen laten bezoekers er ook instructies achter hoe zij net een bepaalde klus hebben afgerond. Daarbij geven ze ook een idee van de kosten van die klus, welke materialen ze nodig hadden en hoeveel tijd het kostte. Op iedere pagina wordt de app Peerby gepromoot. Praxis’ doel is duidelijk niet louter of primair sales genereren.

In een reactie aan Twinkle zegt directeur Roy van Keulen dat hij Nederland met de site weer het vertrouwen wil geven dat het zelf echt wel kan klussen.

Foto: Lonneke & Gerdie Marian (cc)

Deel dit bericht

2 Reacties

Alex de Jong

Erg handig bedacht voor alle doe-het-zelf-klussers.

Mark de Vries

Interessante opzet. Sinds de corona uitbraak zijn ook veel meer mensen zelf gaan klussen.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond