Deel dit artikel
-

Klantenbestand Proximus groeit snel

Proximus, het voormalige Belgacom, zag het klantenbestand voor de twee belangrijkste merken Proximus en Scarlet flink groeien.

Het totale mobiele klantenbestand steeg eind 2015 tot ruim 6 miljoen. Het aantal tv-abonnementen staat op 1.75 miljoen. Proximus noteerde verder 1,8 miljoen  breedbandklanten.

In 2015 boekte de Proximus Groep 5,994 miljoen euro onderliggende omzet, een stijging van 2,2 procent tegenover vorig jaar. totale onderliggende EBITDA voor 2015 kwam voor het volledige jaar 2015 uit op 1,733 miljoen euro.

Proximus investeerde verder in zijn vaste netwerk, en specifiek in vectoring, dat voor een op de drie klanten snelheden van 100 Mbps mogelijk maakt. Daarnaast zijn 98.000 klanten zonder bijkomende kosten gemigreerd van ADSL naar VDSL.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond