Deel dit artikel
-

Radio Advies Bureau wordt Audify

Audify is de nieuwe naam van het Radio Advies Bureau, de marketingorganisatie van alle landelijke en regionale, publieke en commerciële radiostations. De kern van de nieuwe positionering is dat de scope wordt verbreed van radio naar audio.

Er wordt meer audio geconsumeerd dan ooit tevoren. Met meer dan 40 procent van de totale mediatijd is luisteren één van de belangrijkste vormen van mediaconsumptie. Het aantal platforms dat de luisteraar consumeert, zoals podcasts en digitale audio, groeit exponentieel.

In een wereld vol geluid zijn er volop kansen voor merkeigenaren om zich te onderscheiden, zegt het marketingbureau. Toch benut de reclame-industrie de potentie van geluid nog niet ten volle.

Slechts 5 procent van de reclamebestedingen gaat naar audio.

Nadenken over je merkgeluid is een eerste stap naar het benutten van de potentie van audio, zegt Liedewij Hentenaar, directeur van Audify.

Audify vertegenwoordigt naar eigen zegge alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het Nationaal Luister Onderzoek.

Het merk Audify is ontwikkeld in nauwe samenwerking met De Positioneerders, Brand Being en Amp.Amsterdam.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond