Ravensburger, Zeeman en Dopper op Emerce B2B Digital

Marketing automation is inmiddels een standaard binnen B2B, maar hoe zet je de volgende stap? In een interactieve paneldiscussie tijdens Emerce B2B Digital gaan ervaren marketeers, tech-experts en salesprofessionals in op de praktijk: van systeemmigraties en datakwesties tot de samenwerking met sales en de rol van AI. Wat doe je met gefragmenteerde data? Wanneer bouw je zelf en wanneer koop je een oplossing? En hoe zorg je ervoor dat marketing automation écht impact heeft op de klantreis?
Voor het eerst sinds lange tijd heeft Emerce weer een congres in Rotterdam. Emerce B2B Digital vindt donderdag 15 maart plaats in LantarenVenster.
B2B online is een groeimarkt en Emerce B2B Digital op 15 mei is hét event waar je ontdekt waar iedereen nú mee bezig is en waar je vakgenoten ontmoet. Dertig sprekers – en cases van onder andere Ravensburger, Zeeman en Dopper – gaan tijdens een gevarieerd programma in op alles wat je wilt weten. Een paar sleutelonderwerpen:
Strategie – Bijvoorbeeld met TJ Marshall (VOXTUR) en Jortijn Bijl (HelloGekko) over het belang van contentmarketing en een sessie met meerdere experts over hoe innovatie en replatforming samengaan.
Ken je klanten – Met onder anderen PJ Utsi (Vaimo) over het centraal stellen van de klant en Tamara Jonkers (Rompslomp) met de vraag hoe goed je je klant écht kent.
AI en tech – Met onder meer Karsten Marijnissen (Incentro) over hoe je kansen van AI concreet maakt en Roy Steunebrink (Friday Digital Agency) over headless en het doorbreken van silo’s.
Vandaag is de laatste dag dat je nog tickets kunt krijgen voor de reguliere prijs. Voor late beslissers gaat daarna de prijs omhoog.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond