Deel dit artikel
-

Raymon de Kruijff koopt b2b-bureau Admix

Raymon de Kruijff neemt het merendeel van de aandelen in het Rotterdamse creatieve b2b-bureau Admix over.

De ondernemer koopt de stukken van reclameveteraan Jan Leydes en vijf medewerkers. Daarmee wordt de toekomst van het 47 jaar oude bureau voor langere termijn verzekerd.

De Kruijff: “Dit is een groei-injectie. De b2b-branche is interessant omdat er nog veel te winnen valt in digitalisering van de marketingpraktijk. Ik breng kennis van b2c-marketing mee en breng dat samen met de b2b-praktijk. Er is veel te winnen met zaken als online aanwezigheid en het leadproces.”

Admix heeft al een sterke creatieve basis. Nieuwe medewerkers worden met name geselecteerd op de digitale kennis en ervaring die ze meebrengen. De algemeen directeur die per 2 januari begint wil de rol van data en onderzoek enerzijds en digitalisering met creativiteit anderzijds verstevigen.

Creatief directeur is Vincent van Es. Hij blijft aandeelhouder. Een klein ander deel van de aandelen is in handen van een stille vennoot.

Het is niet bekend tegen welke waardering het bureau van eigenaar wisselt. De transactie zal naar verwachting in het begin van 2022 zijn voltooid.

Per 1 december zal Admix met een nieuw uiterlijk naar buiten treden. De slogan ‘We create change’ staat daarin centraal.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond