Deel dit artikel
-

Reclamebureau TCC gaat op in Fightclub

The Communication Company (TCC) uit Breda gaat na dertig jaar, qua naam, op in die van zijn zusterlabel Fightclub.

Dat heeft TCC afgelopen vrijdag aan klanten en relaties bekendgemaakt. De bedrijfsnaam en de activiteiten weerspiegelden niet meer de breedte van het dienstenpakket waar reclamebureau en zijn zusterbedrijven Fightclub en The Red Corner voor staan. Naast reclame en communicatie zijn dat online marketing en het ontwikkeleb van apps en sites.

De hoofdlijn van de activiteiten omvat marketing in een digitale omgeving. Daarom is gekozen voor Fightclub, dat 2,5 jaar geleden met Michiel Mol werd opgericht, als het leidende merk.

In de praktijk verandert er voor belanghebbenden weinig aangezien de bedrijven en medewerkers al onder een dak werkten.

Er werkt 74 man bij Fightclub.

Foto: deborah (cc)

Deel dit bericht

1 Reactie

Patric

Mooie stap, waarom dan nog wel alle websites los live laten staan met eigen branding etc….??

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond