Deel dit artikel
-

Recordaantal inzendingen voor Dutch Interactive Awards

Meer dan tweehonderd cases hebben online bureaus en projectteams ingezonden ter beoordeling voor een Dutch Interactive Award. De uitreiking vindt plaats op 16 mei.

Eind vorige week sloot de inzendtermijn voor de Dutch Interactive Awards, het prijzenfestival waarbij wordt gezocht naar het beste online werk van specialisten in Nederland. Niet eerder ontvingen organisatoren PIBN en Emerce zo veel inzendingen als dit jaar, het vierde DIA-jaar.

De vakjury’s gaan nu op zoek naar de beste online projecten onder de inzenders. Ze beoordelen de aanmeldingen onder andere op design, bouw, concept en resultaat. Daarbij is dit jaar de categorie ‘Disrupter of the Year’ toegevoegd, speciaal voor alle Game-Changing projecten die eigenlijk te cool zijn om te blijven liggen.

Er zijn in totaal twaalf categorieën waar teams en bureaus hun beste werk laten zien:

  • E-commerce
  • Activation
  • Loyalty & CRM
  • Online service B2C
  • Online B2B platform
  • Social for Business
  • Tools & Applications
  • Corporate
  • Brand
  • Campaign
  • Disrupter of the Year
  • Company of the Year

De Award Show met uitreikingen vindt plaats op 16 mei in het Krasnapolsky Hotel te Amsterdam.

De mediapartners zijn FD Mediagroep, Frankwatching, Management Team, DutchCowboys en Emerce.

*) Foto’s van de uitreiking in 2012

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond