Deel dit artikel
-

Reshift gaat merken helpen met TikTok strategie

Mediabedrijf Reshift, bekend van onder meer Kieskeurig.nl, Computer!Totaal en Power Unlimited, lanceert binnenkort TikTok Agency, dat partners wil helpen met het succesvol vertalen van de merkidentiteit naar creatieve en hoogwaardige TikTok-content.

Met maandelijks miljoenen actieve gebruikers wereldwijd kan niemand meer om TikTok heen. Ook voor de zakelijk markt biedt dat veel mogelijkheden, schrijft Reshift. De groei beperkt zich immers niet alleen tot de jongere doelgroep; het platform groeit in alle leeftijdsgroepen razendsnel. Inmiddels is 67 procent van de gebruikers ouder dan 25 jaar.

Met ruim 350.000 volgers, 1.200 video’s en 50 miljoen views heeft Reshift met Power Unlimited naar eigen zeggen de nodige ervaring met het maken van succesvolle video’s op het platform.

Naast een advertising-partnership biedt Reshift ook een op maat gemaakte contentstrategie en/of formats en scripts voor video-creatie.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond