Deel dit artikel
-

Rijksmuseum, Beerwulf en TrendsActive op Emerce Engage

Rijksmuseum, Beerwulf en TrendsActive zijn enkele van de bedrijven die zich presenteren op Emerce Engage, op 6 december in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam.

Emerce Engage biedt nieuwe inzichten, trends en inspiratie om je direct marketing te verbeteren en je churn (weglopende klanten) te verlagen. Heb je een grote klantendatabase en wil je de nieuwste inzichten over hoe je in een crossmediale wereld op een persoonlijke en effectieve manier je klanten aan je merk bindt? Tijdens dit event wordt de kennis gepresenteerd door experts, afgewisseld met praktijkcases van collega’s uit binnen- en buitenland.

Het Rijksmuseum is van en voor iedereen. Wat betreft digitalisering van de collectie met vrij te gebruiken beelden in Rijksstudio loopt het Rijksmuseum voorop in de museale wereld. Linda Volkers legt uit waarom hiervoor gekozen is.

We leven in een vertrouwenscrisis. Mensen vragen zich steeds vaker af; willen we al die merken en al die technologie wel? Ze zappen weg, bashen merken op social of installeren adblockers. Om als merk succesvol te zijn in de digitale wereld zul je moeten bouwen aan het vertrouwen. Tijdens zijn presentatie vertelt Aljan de Boer van TrendsActive waarom mensen merken en technologie wantrouwen en hoe je hier op kunt spelen.

Het bureau Beerwulf startte begin 2017 met een ‘mimimum viable product’ voor de online verkoop van speciaalbier. Hoe zorgen zij voor de sterke groei van betrokken brouwers en online kopers? En wat maakt dat zij betrokken en loyaal zijn en blijven?

Emerce-leden profiteren van € 100,- korting en betalen slechts € 295,-.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond