Deel dit artikel
-

Roos van Vugt stapt op bij Social Embassy

Mediastrateeg Roos van Vught begint haar eigen onderneming Merkwerker en stapt daarom op bij Social Embassy als senior strategist.

Roos van Vugt werkte de laatste 2,5 jaar bij Social Embassy als adviseur van onder meer Rabobank, KPMG, Wolters Kluwer, DELA en Dove.

‘Ik vind de ontwikkelingen rondom het gebied van employed media en brand advocates super boeiend, maar niet alleen voor grote merken of corporate organisaties. Ik wil ook graag kleinere organisaties hiermee verder helpen’, laat ze aan Adformatie weten.

Van Vugt werkte geruime tijd voor Deloitte Nederland en daarvoor enkele jaren voor Monsterboard en T-Mobile.

Social Embassy wordt klant van Merkwerker. Op de site van het nieuwe bedrijf staat te lezen: ‘De essentie van een social business is dat medewerkers en ondernemers social media zelf omarmen en inzetten, vanuit hun kracht als individu. Van medewerkers merkwerkers maken. Dat gaat niet alleen om vaardigheden maar ook om vertrouwen. Medewerkers die zichzelf laten zien bij het aangaan van online verbindingen kunnen offline impact maken. Alleen zo kan social media silo’s in de organisatie doorbreken en informatie door de organisatie laten stromen.’

Deel dit bericht

3 Reacties

van Deurzen

Dit hoort toch onder Movers & Shakers? Waarom een nieuwsbericht?

Job

Waarom worden dit soort berichten überhaupt geplaatst? We hebben het hier niet over de directeur van Google Nederland, maar over persoon x welke 2,5 jaar bij een online bureau heeft gewerkt. Mooi dat ze verder kijkt uiteraard, maar nieuwswaarde heeft dit alleen voor mensen in haar omgeving

Jan Libbenga (redactie)

Roos van Vught is een bekend gezicht in het wereldje van internetmarketing. Er zijn nogal wat ‘mensen in haar omgeving’ voor wie dit wel relevant nieuws is.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond