Salesforce lanceert Web3 NFT-oplossing

Salesforce gaat bedrijven helpen NFT’s (Non-Fungible Tokens) op een duurzame en vertrouwde manier te ontwikkelen, beheren en in te zetten. Met Salesforce Web3 kunnen merken omnichannel klantervaringen creëren met wat het bedrijf noemt ‘de nieuwste generatie internet’ (Web3).
Drie van de vier consumenten die in het verleden een NFT hebben gekocht, geven aan dat de aankoop van een NFT van een merk hen loyaler maakt. Speelgoedmerk Mattel, kledingmerk Scotch & Soda en whisky-merk Crown Royal hebben in een pilotprogramma, geïntegreerd met hun CRM-omgeving, al succesvol NFT-collecties gecreëerd en geïmplementeerd.
Salesforce Web3 ondersteunde al meer dan 275.000 NFT transacties. Scotch & Soda werkte bijvoorbeeld samen met Salesforce om zijn nieuwe NFT-loyaliteitsprogramma Club Soda 3.0 te lanceren. Alle NFT’s werden verzilverd op de eerste dag.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond