Deel dit artikel
-

Sanoma en Veenendaal testen lokaal adverteren

Sanoma Media gaat digitale verspreiding van advertenties in geselecteerde gebieden testen, onder meer in Veenendaal, met deelnemers van het proefprogramma Het Nieuwe Winkelen.

Sanoma heeft met zestien binnenstadsondernemers afgesproken dat hun aanbiedingen gedurende de testperiode minstens 100.000 keer op websites en 50.000 keer op mobiele apps van onder andere NU.nl en Viva worden geplaatst.

Alleen bewoners en bezoekers van de regio Veenendaal krijgen deze advertenties te zien op hun smartphone of computer waarop ze werken. Via de online advertenties kan de consument direct doorklikken naar een site waar deelnemende bedrijven een eigen aanbiedingenpagina hebben.

De consument kan straks het product dat het zoekt invullen als zoekterm op de site. Vervolgens krijgt het in een oogopslag zien welke winkels dat product verkopen en waar die winkels zich bevinden.

Deel dit bericht

3 Reacties

Monique

Ik vind het maar irritant dat er meerdere Ads staan als ik thuis even nu app check. Bovendien klikken de advertenties slecht door, als je klikt op as van restaurant kom je uit op een lange pagina waar je de ad niet makkelijk terugvindt.
Ik snap de promotie voor het nieuwe winkelen, maar ik denk echt dat dit beter kan!

Harry Bijl

Kinderziektes gaan voorbij … wel mooie stappen!

Jelle van der Bij

Hele mooie stappen! Met de opkomst van mobiel zal lokaal ook weer steeds belangrijker worden. Wij zijn met de vernieuwde Actiekrant site (komt binnenkort) ook bezig om stappen te maken in deze richting. Van clicks weer naar de bricks! Zeker de laatste alinea vind ik interessant.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond