Deel dit artikel
-

Schoenenketen Scapino start samenwerking met Youtuber Bibi

Schoenenketen Scapino, met 170 winkels door heel Nederland, is een samenwerking gestart met YouTube-ster Bibi. De 12-jarige Bibi heeft honderdduizenden jonge fans die haar doe-het-zelfideeën, vlogs en uitdagingen volgen op sociale media.

De YouTube ster moet een belangrijke rol vervullen in de back-to-schoolcampagne van de Nederlandse retailer.

Op YouTube heeft Bibi bijna 700.000 volgers. Ze werd in 2017 bekend met haar DIY slijmvideo’s. In 2018 won ze met haar 8 jaar als jongste Nederlander ooit een VEED Award, de grootste publieksprijs van Nederland.

Dit jaar speelde Bibi de hoofdrol in de bioscoopfilm ‘De grote Slijmfilm’, bracht ze haar tweede liedje uit en won ze een Nickelodeon Kids Choice Award.

De samenwerking beperkt zich niet tot YouTube. Zo staat Bibi op de cover van de folder, is er een tv-commercial gemaakt en is ze ook vertegenwoordigd op Scapino.nl. Scapino wil vooral laten zien ‘hoe veelzijdig en trendy onze kindercollectie is’.

De schoenenspecialist biedt een breed assortiment casual en sportschoenen naast sportkleding, comfortabele basics en accessoires.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond