Deel dit artikel
-

Scoupy lanceert mobiel cashback systeem

Scoupy, met meer dan 750.000 geregistreerde gebruikers, lanceert een cashback systeem voor de smartphone. Zonder tussenkomst van de retailer krijgt de consument binnen 48 uur het geld van de actie-aankoop teruggestort.

Met de oplossing is het volgens het Nederlandse bedrijf niet langer nodig om afspraken met retailers te maken; alle verkooppunten kunnen eenvoudig deelnemen. Een actieverpakking is evenmin nodig. Zo kan er aanzienlijk worden bespaard op kosten voor handling en verpakking. Wilkinson Sword wordt de eerste partner.

Consumenten kunnen in drie stappen geld terug krijgen op hun aankopen. De beschikbare acties worden op basis van locatie of op merkniveau gecommuniceerd in de  voordeel-app van Scoupy. De consument koopt het product vervolgens voor de normale winkelprijs in een winkel naar keuze. Met de digitale coupon in de Scoupy-app wordt een foto gemaakt van de aankoop bon en direct geüpload. Die wordt gekoppeld aan de profielgegevens van de Scoupy-gebruiker en aangevuld met het rekeningnummer. Binnen 48 uur wordt het geld teruggestort op de rekening van de gebruiker.

Het activatieconcept is ontwikkeld in samenwerking met Centercom en Sanoma. Centercom Buitenreclame beschikt over een netwerk in 120 grote winkelcentra en 750 supermarkten.

Deel dit bericht

2 Reacties

EVDP

simpel en efficient, leuk!

gvk

App reageert niet altijd. Ook de foto nemen van de kassabon loopt niet altijd even soepel.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond