Deel dit artikel
-

Scoupy: meer dan 10 miljoen euro aan cashbacks uitgekeerd

SCOUPY, naar eigen zeggen Nederlands grootste marketing- en activatieplatform voor boodschappers, heeft 10 miljoen euro aan cashbacks uitgekeerd.

In minder dan drie jaar tijd zijn er meer dan 7 miljoen cashback-aanvragen uitbetaald, onder meer via de app. Het bedrijf claimt 2 miljoen gebruikers van de app. De rest meldt zich aan bij de website.

Consumenten kunnen bij SCOUPY wekelijks bepaalde producten goedkoop of zelfs helemaal gratis proberen. Daarna krijgen zij (binnen 48 uur) het verschil tussen actie- en aankoopbedrag op hun bankrekening teruggestort.

Onlangs werd bekend dat Sanoma haar belang in SCOUPY verder heeft vergroot en dat de oprichters van SCOUPY zich vanaf september vooral gaan richten op internationale expansie van het platform.

Per 1 september 2018 gaat Maurits Priem, nu nog commercieel directeur Benelux bij Essity, aan de slag als directeur van SCOUPY.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond