Screenforce met TIP applicatie voor bekijken tv-campagnes
Tv marketingorganisatie Screenforce heeft een zogeheten TIP applicatie gelanceerd. TIP staat voor TV Informatie Punt en wordt door Screenforce kosteloos aangeboden aan reclamebureaus, mediabureaus en adverteerders die rechtstreeks campagnes inkopen bij Ster, Talpa Network, RTL en BrandDeli of ORN.
Het nieuwe platform biedt belangrijke functionaliteiten die het inkoopproces voor tv-campagnes makkelijker maakt. In een handomdraai, zegt Screenforce, heb je toegang tot al je ingekochte TV-campagnes bij Ster, RTL en BrandDeli, Talpa Network en ORN. Niet alleen spot campagnes kunnen opgevraagd worden, ook billboard campagnes maken onderdeel uit van TIP.
Volgens directeur Michel van der Voort van Screenforce, komen er steeds meer adverteerders die rechtstreeks inkopen bij de exploitanten. ‘Ook zien we dat er media- en communicatiebureaus bijkomen, die niet gebruik maken van de bekende tv-planningsoftware.
Juist deze twee groepen willen we bedienen met TIP. In het tweede kwartaal van 2020 komen we met een volgende module binnen TIP, waarmee je campagnes kunt aanvragen en commercials kunt aanleveren. Op deze manier maken we de inkoop van TV-campagnes laagdrempeliger.’
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond