Seeders betreedt Aziatische markt

Seeders gaat de Chinese en Japanse markt betreden. Het online marketing bureau, in Nederland gevestigd in Zwolle en Amsterdam, doet dit samen met Dragon eCommerce (China) en Alexander van Aken (Japan).
Bedrijven die toegang willen krijgen tot de Chinese markt of hun activiteiten daar willen uitbreiden, worden volgens Seeders geconfronteerd met grote uitdagingen op het gebied van transparantie, toenemende kosten voor online verker en het creëren van impactvolle content.
In Japan, waar de focus nu vooral ligt op SEO-activiteiten, staan linkbuilding en Digital PR bijvoorbeeld nog in de kinderschoenen. Hier ligt een gat waar Seeders graag in wil springen.
Na China en Japan ligt de ambitie er om nog verder uit te rollen in Azië.
Seeders werd in 2012 opgericht in Zwolle. Het bedrijf is gespecialiseerd in cross-border marketing, door middel van linkbuilding, SEO, Digital PR en advertising. Inmiddels is het bedrijf actief in ruim vijftih markten met meer dan 100 medewerkers.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond