Deel dit artikel
-

Shippeo, Bouwmaat en Schiphol naar Emerce B2B Digital

Niet minder dan 16 bedrijven en experts in B2B, waaronder sprekers van Shippeo, Schiphol, Bouwmaat en Orderchamp, zijn vertegenwoordigd op Emerce B2b Digital, dat op 8 april start.

Hoe zorgt Bouwmaat ervoor dat ‘Eigen bazen in de bouw’ dezelfde persoonlijke ervaring en binding houden in een omnichannel retail omgeving? Je hoort er meer over van Nick Vieberink, Manager Marketing en E-commerce van deze grote groothandel in bouwmaterialen.

Een wereld zonder Real-Time Transportation Visibility is bijna ondenkbaar. Dit werd tijdens de COVID-19 crisis extra duidelijk. Wat is RTTV en waarom heeft de B2B industrie dit nodig om concurrerend te blijven?

Directeur Noordwest-Europa van Shippeo bespreekt de achtergrond, impact, do’s en don’ts op basis van praktijkervaringen in de Europese markt.

De afgelopen jaren bleek voor nagenoeg alle bedrijven, dat digitaal een steeds grotere en meer cruciale rol speelt. Naast enorme groei van het aandeel digitale verkopen, mede aangejaagd door de COVID-crisis, blijkt dit steevast een basis te zijn voor de volgende stappen op het digitale pad.

Sjoerd Sipkema, Head of B2B e-commerce bij Technische Unie en Nanne Batelaan, Directeur Digital Commerce & IT bij De Stiho Groep vertellen over de ontwikkeling die zij de afgelopen jaren hebben gezien op het gebied van digital commerce en digitale transformatie. Samen met Herbert Pesch (Evident) en Roelof Swiers (Intershop) geven ze visie op wat komen gaat.

De wereld om ons heen verandert sneller dan ooit. Dit vraagt organisaties om flexibel te zijn en in te spelen op de verandering in de markt, maar ook om nog veel gerichter hun klanten te bedienen. Digitale en data producten zijn onmisbaar om onze klantbeloftes waar te maken, maar vragen ook een belangrijke verandering van een organisatie en de mensen die er werken. Floor Blekxtoon van Royal Schiphol Group vertelt er meer over.

De verstoring van de pandemie heeft steeds meer kopers ertoe aangezet marktplaatsen te gebruiken. Aangezien B2B-kopers vergelijkbare aankoopervaringen verwachten als die in B2C, moeten fabrikanten en distributeurs de juiste marktstrategie ontwikkelen, anders lopen ze het risico marktaandeel te verliezen. Joost Brugmans vertelt hoe dat gaat bij aankoopplatform Orderchamp.

Andere presentaties komen van Adobe, Forrester Research, terwijl Danfoss je bijpraat over de inzet van Internet of Things en je van Fingerspitz alles te horen krijgen over B2B marketing automation.

Voor Emerce B2B Digital kun je je hier gratis registreren.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond