Shortlist Programmatic Awards 2020 bekendgemaakt

Dit jaar heeft opnieuw een groot aantal inzenders zich aangemeld voor de Programmatic Awards 2020. Na een eerste selectie heeft de onafhankelijke vakjury onder leiding van Anne Bouwman, Teamlead Programmatic Demand bij DPG Media, vandaag de genomineerde cases en talenten in acht verschillende categorieën bekendgemaakt. De digitale uitreiking van de awards vindt plaats op donderdag 3 september.
Genomineerden verdedigen hun case tijdens speciale webinars
Eerder werd al bekendgemaakt dat de uitreiking van de vierde editie van de Programmatic Awards is omgezet naar het nieuwe digitale normaal, ook de aanloop naar de prijsuitreiking is dit jaar anders dan andere jaren. In de weken voorafgaand aan de prijsuitreiking zullen de genomineerden van de Campagne Awards en de Solution Awards tijdens de Programmatic Awards webinars hun case aan het publiek presenteren. Door het organiseren van de webinars wil de IAB Nederland de markt voorzien van inspiratie, kennis, inzicht en de mogelijkheid geven om vragen te stellen. Gratis aanmelden voor de webinars kan vanaf vandaag op programmaticawards.com/webinars.
Publieke stem voor de Talent Awards
Nu de nominaties bekend zijn, is het aan de branche om als publieksjury op te treden en een stem uit te brengen op de genomineerde talenten. Het resultaat van deze stemming telt mee voor 40% van het eindresultaat.
Stemmen is vanaf vandaag mogelijk tot 10 juli 2020 op programmaticawards.com.
De genomineerden cases en talenten in alfabetische volgorde staan hieronder.
Rising Star
- Kefas Schut, Greenhouse
- Martijn Verstege, DPG Media
- Michiel Zwama, Storm Digital
- Niek Custers, Reprise
Talent Campaign Manager
- Maurice Scholten, Greenhouse
- Robin de Wit, Refinery89
- Robin Schoot, OMD
Talent Sales Evangelist
- Hugo Welkers, Refinery89
- Martijn Gerrits, Mediahuis
- Tim Samson, Streamads
Campaign – Performance Activation
- OMD Nederland – Daimler
- Rituals
- Wavemaker|Greenhouse – Toyota Nederland
Campaign – Brand Awareness
- Dentsu Aegis – Albert Heijn
- Mindshare|Greenhouse – ING
- Rituals Cosmetics 2 – Store locator
Campaign – Full Funnel
- Maxlead – Basic-Fit
- Traffic Builders – CarNext.com
- Traffic Builders – Organisatie Groep Zuid
Campaign – Innovative Format
- Albert Heijn – Cloetta (brand: Sportlife)
- Mediacom|Greenhouse – Volkswagen
- Storm Digital – Univé Verzekeringen
Solutions – Tech and measurement
- Adhese – The Adhese Suite : Ad Server, Gateway & Dale
- Annalect – AdChieved
- MeMo² – THX.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond