Deel dit artikel
-

Showpad-oprichters investeren 600.000 euro in Gentse start-up Influo

Showpad-oprichters Pieterjan Bouten en Louis Jonckheere stoppen 600.000 euro in het Gentse Influo. Het technologiebedrijf, dat zich focust op influencer marketing, wil dat kapitaal inzetten voor een snelle internationale expansie.

Influo bouwt software om de nieuwe marketingdiscipline in goede banen te leiden voor zowel influencers als merken. Het aanbod in technologie die influencer marketing ondersteunt is vandaag nog relatief beperkt, zegt het bedrijf.

‘Influencer marketing is zoveel meer dan een willekeurig gesponsorde Instagrampost,’ zegt Maarten Kesteloot, CEO van Influo. ‘Je kan de juiste influencers betrekken in al je bedrijfsprocessen, van ontwikkeling tot nazorg.’

Influo werkte met multinationals als Estée Lauder, Uber of Samsonite, maar ook Belgische bedrijven als Veritas, JBC, Colruyt en agentschappen als Dentsu Aegis, Zenithoptimedia en Global Image vonden hun weg naar het Gentse bedrijf.

Dit bericht is 9 keer gedeeld

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond