SIRE zet creators en podcastmakers in als social ambassadeurs

Vanaf deze week heeft SIRE vijf social ambassadeurs: Mandy Woelkens, Stijn de Vries, Liesbeth Rasker, Sophie Milzink en Anna van Borre. Het vijftal gaat met hun jarenlange expertise op gebied van social media, podcasts en auteurschap een belangrijke bijdrage leveren aan de SIRE campagnes. Dit doen zij door passende content te produceren en hiermee de exposure en draagkracht te vergroten bij een jonge doelgroep.
Stichting Ideële Reclame is een onafhankelijke stichting die sinds 1967 campagnes maakt voor belangrijke maatschappelijke onderwerpen.
De ambassadeurs gaan zich per campagne inzetten op hun eigen manier en kijken per onderwerp wat ze daar ‘extra’ aan toevoegen. Dat kan zijn middels een podcast(aflevering), social content en/of een online serie.
Mandy Woelkens is presentator en podcast-host. Na een start als DJ voor 3FM en Q-Music en presentatieklussen voor Zapp en RTL Boulevard, stond ze afgelopen jaren aan het hoofd van lifestyle magazines Cosmopolitan en LINDA.meiden.
Stijn de Vries is presentator, programmamaker, fotograaf en acteur. Hij maakte voor Spuiten en Slikken de gelauwerde series Jong Geleerd, Nooit Gedaan en Mooi, Man.
Liesbeth Rasker is schrijver van de boeken Pinnen in Mongolië en Solo Reizen, maakte succesvolle podcasts zoals Dag voor Dag en De dienst, en is oprichter van de digitale community Kroegpraat – een fenomeen op Instagram waarbij elke maandagavond duizenden vrouwen elkaar advies geven.
Sophie Milzink is presentator en content creator, bekend om haar komische reactievideo’s en sketches op haar YouTube-kanaal. Daarnaast presenteerde ze voor 538 en Prime Video, en is ze onderdeel van podcast Vrouwmibo.
Anna van Borre is een social creator, presentator en podcast-host. Met haar social accounts heeft ze een groot publiek opgebouwd dat haar authentieke stijl en persoonlijkheid waardeert.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond