SKO, NLO, NOM en VINEX besluiten tot integrale samenwerking in bereiksonderzoek
Na een intensief tenderproces zijn Kantar en Ipsos door SKO, NLO, NOM en VINEX geselecteerd om het nieuwe geïntegreerde bereiksonderzoek op te zetten. Onder de nieuwe naam Nationaal Media Onderzoek (NMO) zal het bereik van televisie, radio, print en online worden gemeten en gaat het op termijn de huidige standaarden vervangen.
De crossmediale opzet van het nieuwe onderzoek is een wereldprimeur, zo zeggen de betrokken partijen. Nog niet eerder werden alle mediakanalen op deze manier gezamenlijk gemeten en gerapporteerd. Kantar en Ipsos gaan bijvoorbeeld nauw samenwerken om het geïntegreerde meetsysteem voor televisie, radio, print en online op te zetten.
Neem een Premium abonnement en krijg onbeperkt toegang tot premium artikelen en vele andere voordelen.
- Alles van Emerce Account
- Toegang tot alle Premium nieuws artikelen
- Korting op tickets Emerce Events
- Krijg Emerce 100 opgestuurd