Deel dit artikel
-

‘Slimste Organisatie van Nederland’ spreekt op Emerce Engage

De winnaar van de ‘Slimste Organisatie van Nederland’ spreekt, nog geen week na de prijsuitreiking, op 8 december op Emerce Engage.

De drie genomineerden voor de Dutch Busines Intelligence Award van dit jaar zijn Rituals Cosmetics, Veiligheidsregio Noord-Holland-Noord en Tempo-Team.

Emerce Engage is het dagcongres over de beste strategieën voor organisaties met grote consumentendatabases. Een vertegenwoordiger van ’De slimste organisatie’ komt vertellen over hoe zij met hun inzet van business intelligence de jaarlijkse prijs hebben gewonnen.

Rituals zetten BI in om nieuwe marktkansen te onderkennen en de Veiligheidsregio ontwikkelde een dashboard om sneller en effectiever om te gaan met slachtoffers van een hartinfarct. Tempo-Team zet BI bij het efficiënt matchen van werkgevers en werkzoekenden.

De overkoepelende thema’s op Engage, gehouden in Pakhuis De Zwijger te Amsterdam, zijn sales, service en loyalty via alle relevante online en offline kanalen. Deze omnichannel marktbenadering, zeker in het fysieke domein, wordt met de jaren hoewel uitdagend ook steeds belangrijker. Dit dagcongres biedt juist daarom nieuwe inzichten rond effectief gebruik van data, systemen en klantgegevens van toonaangevende sprekers.

*) Tickets voor Emerce Engage zijn, evenals het programma, verkrijgbaar op Emerce.nl/engage.

Dit bericht is 47 keer gedeeld

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond