Deel dit artikel
-

Snaplabs team Social Embassy krijgt CEO (14 jaar)

Het zogenaamde Snaplabs-team van Social Embassy krijgt een heuse CEO: de 14-jarige Max. Geen gimmick, maar een betaalde functie, aldus het bedrijf.

Snaplabs ondersteunt merken zoals Coca-Cola, Footlocker en Bijenkorf bij de inzet van Snapchat. Dat is bij uitstek het terrein van jongeren.

‘Hoewel ons team bestaat uit specialisten die Snapchat ademen, willen ook wij uitgedaagd worden. Daarvoor moeten we gewoon met jongeren samenwerken’, zegt Steven Jongeneel, oprichter van Social Embassy.

Daarnaast installeert Snaplabs een Raad van Advies die bestaat uit jongeren.

Max zal het team en klanten adviseren bij de inzet van Snapchat. Een fulltime baan is het niet. ‘Ik zou eigenlijk naar de Haagse Hogeschool gaan, maar nu twijfel ik om gewoon nog 30 jaar bij Social Embassy te blijven.’

Deel dit bericht

2 Reacties

Shane

gelukkig versterken we zo de concurrentie positie tegenover landen als Bangladesh, waar al jaren kinderen meedraaien in de beroepsbevolking en wordt voorkomen dat ze kiezen voor een dure beroepsopleiding.

Bojoura B.

Dat is nog eens in de huid kruipen van je doelgroep. Gefeliciteerd Max én Snaplabs!

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond