SocialReblz lanceert TikTok-managementbureau

Met de lancering van het label New Wave Reblz wil bureau SocialReblz zich beter op de nieuwe generatie creators op TikTok kunnen richten.
Vanochtend kondigde het bureau van Niels Verhoeven en Daan Sip de lancering van New Wave Reblz aan. Dat werd in 2019 opgericht en sindsdien kreeg het steeds meer vraag naar gericht TikTok-management van talenten.
In een persbericht zegt bedrijfsleider Fabienne Broere: “Dat merken onmisbaar zijn op Instagram is inmiddels al wel gebleken, maar de jongere doelgroep verschuift zich steeds meer naar TikTok.”
Verscheidene influencers zijn reeds aangesloten bij New Wave Reblz. Dat helpt hen met zaken als contentcreatie, licensingdeals, samenwerkingen met merken, imago en het te gelde maken van data-expertise.
Op TikTok gaat het er niet om hoe groot iemand is qua aantal volgers. Als video’s goed worden uitgekeken zorgt het algoritme ervoor dat de video viral gaat. Meer nog dan bij andere sociale platformen is het algoritme de bepalende factor voor succes en de creatie van persoonlijke, comfortabele kijkbubbels.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond