Solid Agencies lanceert recruitmentlabel Vis & Haas

De Tilburgse bedrijvengroep Solid Agencies breidt zijn portfolio uit met een nieuw label dat zich richt op recruitment en teamontwikkeling in de digitale sector.
Vis & Haas moet de brug slaan tussen de groeiende impact van AI en de menselijke factor in organisaties.
Rob Bogears, oprichter van Solid Agencies, ziet de opkomst van kunstmatige intelligentie als directe aanleiding voor de lancering. “Toen AI echt doorbrak, belde Martin Dusee me over hoe die technologie de rol van vacatures gaat veranderen”, vertelt Bogears aan Emerce. “Ik zag dit zelf ook bij onze klanten.”
Met gelijke verdeling van het eigendom richtte het duo het label Vis & Haas op, als onderdeel van de Solid-groep. “Een combinatie van de gezegdes ‘als een vis in het water’ en ‘zien hoe de hazen lopen’.” Dat pleegt iets te zeggen over de aanpak van het bureau: specialisten goed weten te plaatsen op een weg vooruit.
Dusee, Bogaers’ voormalig collega van digitaal bureau Tribal heeft de leiding over het nieuwe label. Solid Agencies voedt Vis & Haas met kandidaten uit het eigen netwerk die op zoek zijn naar een volgende stap.
Vis & Haas richt zich op mensen en teams in de e-commerce- en marketingsector. “We challengen teams ook of ze wel het goede doen”, legt Bogears uit. Die adviserende rol heeft Solid al vaker vervuld voor klanten die behoefte hebben aan een onafhankelijke blik op hun organisatie.
De Tilburgse bedrijvengroep met daarin Find Factory, Talent Factory, Webworx, Clickx en Asega is sinds deze zomer actief onder de naam Solid Agencies. De groep telt inmiddels zo’n veertig medewerkers.
Foto: sebastiaan stam / Unsplash
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond