Starbucks en DoorDash gaan samenwerking uitbreiden

Starbucks en DoorDash breiden hun samenwerking uit in Noord-Californië, Texas, Georgia, Florida en andere geselecteerde markten. In maart moet de dienst in alle vijftig staten beschikbaar zijn.
De twee bedrijven werkten eerst samen in Atlanta, Houston en Sacramento, daarna in Seattle, Portland en New York City. Dat is volgens beide partners positief ontvangen.
In de VS hebben klanten toegang tot Starbucks-bezorging via DoorDash app op iOS- en Android-apparaten. Bestellen kan ook rechtstreeks op de site. Ongeveer 90 procent van het aanbod van Starbucks is via de app beschikbaar. Klanten kunnen hun bestellingen ook aanpassen in de DoorDash-app, bijvoorbeeld hoeveekheid siroop en het type melk aangeven.
De beide partners beloven snelle levering: Bestellingen die via het DoorDash-platform worden geplaatst, worden geleverd door een uitgebreid netwerk van ‘Dashers’.
Wie lid is van DashPass, het maandelijkse lidmaatschapsprogramma van DoorDash, betaalt geen bezorgkosten.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond