Deel dit artikel
-

Starred.com lanceert HR-product

Het Nederlandse technologiebedrijf Starred.com lanceert naast zijn klantfeedbackproduct nu ook een HR-product. “Zo kun je makkelijk, snel en anoniem maandelijks een thermometer in de organisatie steken”, aldus directeur Lars van Wieren.

Van Wieren vloog even over uit Londen om vandaag het Starred HR te met zijn team te lanceren. In de Engelse hoofdstad bewerkt hij sinds kort de Europese markt. “Als je daar woont, gaat dat toch makkelijker. Je wordt als local ervaren.” Ook handig voor gesprekken met nieuwe financiers.

Het Medewerkersonderzoek stelt bedrijven in staat te meten hoe gelukkig hun medewerkers zijn. En door de eigen mensen om de zoveel weken te bevragen met een korte digitale enquête kan het de betrokkenheid bij de organisatie vergroten. Althans, als er naar de peiligen wordt gehandeld. “Als leiding krijg je snel een gevoel welke afdelingen meer aandacht verdienen.”

“In combinatie met ons andere product”, dat ervaringen van klanten uitvraagt “kun je in de toekomst de tevredenheid van de klant koppelen aan die van de medewerker.”

Het 3,5 jaar jonge bedrijf werkt reeds voor klanten als Wehkamp, Spotify, Catawiki en DHL en spreekt in Londen met grote internationale hoofdkantoren van multinationals.

Foto: Doctor Popular (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond