Deel dit artikel
-

Start-up Presscloud wil PR-bureaus overbodig maken

Een nieuw bedrijf in de PR-branche wil deze vorm van bedrijfscommunicatie toegankelijker maken als webservice.

De start-up Presscloud biedt via zijn site een gelaagde waaier van PR-diensten op abonnementsbasis. In de basis kunnen organisaties een pagina huren met daarop hun persberichten en -foto’s en middelen om mailings te versturen en response te monitoren.

Het initiatief, lijkend op het eveneens Nederlandse Presspage, komt uit de koker van PR-adviseur Aaron Mirck (foto) en ondernemer Michiel Dicker.

Dicker, tevens de oprichter van Pockies Underwear, licht toe: “Te vaak blijft PR een ondergeschoven kindje. Dat is zonde, want het is een krachtig marketinginstrument. Een publicatie in de media is veel betrouwbaarder dan een advertentie. Daarbij is adverteren vaak best duur en het resultaat van een advertentie nog onduidelijk.”

De site biedt ook een lijst met namen en contactgegevens van honderden journalisten en redacties.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond