Deel dit artikel
-

Stoor ik? nieuwe campagne van Agentschap Telecom en La Compagnie

Stoor ik?, een nieuwe campagne van Agentschap Telecom, onderdeel van het Ministerie van Economische Zaken en Klimaat, wil het grote publiek attenderen op het belang van veilige en ongestoorde (draadloze)verbindingen in en om huis.

De campagne, die twee weken zichtbaar is op outdoor
locaties in de zes grote steden Groningen, Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Eindhoven en Den Haag en online wordt uitgerold, is ontwikkeld door het Groningse bureau La Compagnie.

Het gros van de consument weet namelijk niet wat de invloed is die aangeschafte elektrische, elektronische en draadloze apparatuur zoals een babyfoon, slimme deurbel of slimme thermostaat heeft op de ‘vrije frequenties’ in en om het eigen huis.

Deel dit bericht

1 Reactie

Johan

Meestal is de boodschap van een campagne wel duidelijk, maar hier begrijp ik helemaal niets van. Wie wil mij wat mededelen, wat moet ik doen, en wat heb ik eraan?

Ik begrijp nu, na zoeken op Internet, dat het gaat om iets met WiFi en draadloze apparatuur. Maar een duidelijke boodschap met een call to action ontbreekt nog steeds. En als ik naar de “stoor ik” site ga, kom ik op een of andere overheidspagina.

Om bij de strekking van het verhaal te blijven; er zit duidelijk een storing op de lijn.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond