Deel dit artikel
-

Takeaway lanceert pan-Europese merkcampagne

Takeaway.com, het bedrijf achter Thuisbezorgd.nl, start deze week met zijn eerste pan-Europese merkcampagne in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk en Polen. Vanuit het centrale thema Time for Takeaway.com is een geïntegreerde campagne ontwikkeld inclusief televisie, outdoor, online en sociale media.

Reclamebureau Eigen Fabrikaat uit Amstelveen (DDB Groep) tekende voor het concept – en uitwerking. Met de campagne wil het merk zijn leidende positie in Europa verder versterken en uitbouwen.

Het communicatieconcept ‘Time for Takeaway.com’ is gebaseerd op uitgebreid consumentenonderzoek (door GfK) en een aangescherpte merkpositionering.

Met de campagne wordt de meer functionele keuze voor gemak gekoppeld aan universele momenten dat je even niet zelf wil of kan koken. Bijvoorbeeld omdat je koelkast leeg is, het buiten regent of je onverwacht moet overwerken.

De campagne start tegelijkertijd in vijf landen, met allemaal hetzelfde thema.

Productiemaatschappij Halal en regisseur Nils Gerbens tekenden voor realisatie van de TV productie, fotograaf Tobias Reymond nam foodfotografie & TV billboards voor zijn rekening.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond