Deel dit artikel
-

Talpa Network breidt social influencer portfolio uit

Social1nfluencers, de influencer agency van Talpa Network, gaat samenwerken met vooraanstaand multi-platform brand Supergaande van het creatorsduo Qucee en Nesim. Ook 538-dj’s Julia van Reyendam, Jordi Warners en muzikaal talent William Hunswijk tekenen een exclusieve overeenkomst met het mediabedrijf.

De nieuwe samenwerkingen vallen samen met de terugkeer van het label Social1nfluencers (S1) binnen Talpa Network. S1 fungeert als schakel tussen het medianetwerk, Media Solutions en influencers.

Qucee en Nesim werkte al eerder op projectbasis samen met Talpa Network, o.a. voor StukTV project Samen Kunnen We Niet Stuk en The Toast-campagne van Tempo-Team.

Daarnaast kondigt S1 de uitbreiding van het YouTube Multi-Channel Network (MCN) aan met de toevoeging van het populaire YouTube-kanaal van Soufiane Touzani.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond