TBWA neemt belang in Mobile Strategy

Reclamebureau TBWA neemt een minderheidsbelang in mobile fullservice bureau Mobile Strategy.

Een half jaar na het eerste contact over een mogelijke nauwe samenwerking neemt TBWA voor een onbekend bedrag een belang in Mobile Strategy. De formaliteiten werden twee weken geleden afgerond. Vandaag verhuisde het mobiele team van zes man van Utrecht naar Amsterdam, naar het kantoor van de nieuwe aandeelhouder.

Met de investering verwerft TBWA de nodige kennis over mobiele strategie en optie tot realisatie daarvan. Het reclamebureau is altijd voornamelijk georiënteerd geweest op traditionele media. Het krijgt echter steeds meer vragen van merken en adverteerders om mobiele componenten aan de campagne.

Directeur en oprichter Nishant Dogra van Mobile Strategy: “Wij hebben ons altijd gefocust op retailers, maar je ziet nu ook dat merken zich steeds meer direct op de consument gaan richten. TBWA brengt een groot netwerk met zich mee waardoor we ons visie een grote Europese speler te worden kunnen realiseren.”

TBWA heeft de optie bedongen om zijn belang in de toekomst uit te breiden naar een meerderheid van de aandelen.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond.

terug