Deel dit artikel
-

Tele2 blijft klant bij iProspect

Tele2 Nederland heeft na een een pitch weer gekozen voor iProspect om zijn digitale mediabelangen te behartigen in de reclamemarkt.

Het telecombedrijf voelt er, ook na voorstellen van andere partijen te hebben gehoord, niets voor om zijn – inmiddels – vaste partner in te ruilen. iProspect werkt in Nederland nu tien jaar voor Tele2.

Een nieuwtje in de samenwerking is dat iProspect, dat deel uitmaakt van het internationaal werkende Dentsu Aegis Network, aan de slag gaat voor Tele2 in Kroatië en Litouwen. “De keuze op dit bureau is gevallen vanwege de innovatiekracht en de sterke digitale strategische aanpak op basis van data insights”, zo leggen de partijen uit.

Media manager Denise Noordermeer van Tele2 Nederland laat in een persbericht doorklinken dat de specifieke datakennis van een zusterbedrijf van iProspect wellicht doorslaggevend was. “Wij zijn er ook na dit pitch-proces van overtuigd dat iProspect, aangevuld met hun data unit DANDNA, het beste bureau is voor Tele2 om in deze snel veranderende wereld samen de juiste strategische aanpak om te zetten in de juiste executie. Gebaseerd op consumer insights en gedreven door innovatie.”

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond