De Telegraaf lanceert nieuwe app en site

De app en (mobiele) website van De Telegraaf zijn volledig vernieuwd. Op de nieuwe platformen staat de mobiele gebruikerservaring centraal. Daarnaast krijgt de redactie de mogelijkheid om meer smoel te geven aan de digitale platformen met de kenmerkende spraakmakende journalistiek van De Telegraaf.
De nieuwe app en website sluiten beter aan op het veranderende gedrag van bezoekers. Verreweg de meeste lezers bezoeken De Telegraaf via hun smartphone. Hierdoor wordt de mobiele ervaring voor bezoekers volgens de krant nog beter. De vernieuwde navigatie maakt het voor de lezer makkelijker om naar populaire pagina’s te surfen.
“De papieren voorpagina van De Telegraaf is een instituut. Op onze nieuwe platformen kunnen we ook digitaal onze spraakmakende journalistiek beter tonen,” zegt Kamran Ullah, Algemeen Hoofdredacteur van De Telegraaf, die de lancering van de nieuwe platformen als een belangrijk markeringspunt ziet. “De redactie van De Telegraaf transformeert naar een digitale redactie, die uiteraard zes dagen per week een krant blijft maken. We zetten nu een grote stap op weg naar een digitale toekomst.”
Maandelijks bezoeken meer dan vijf miljoen Nederlanders De Telegraaf digitaal.
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
3 Reacties
Daan
Het is absoluut niet beter geworden, je moet veel meer acties en stappen doorlopen om bij een bepaalde sector te komen.
Heel graag weer terugzetten
Jorien Veenboer
Ik vind het echt heel onprettig lezen. Je moet zoeken naar artikels waar je interesse in hebt. Voorheen kon je kiezen voor binnenland-buitenland-net binnen, comlumns, sport. Veel prettiger en overzichtelijk. Persoonlijk snap ik niks van deze nieuwe indeling.
Pm. Koning
Bij deze zeg ik mijn abonnement op van de Telegraaf na 58 jaar