Deel dit artikel
-

The Cirqle tekent Koreaans mediabedrijf

Het Nederlandse technologieplatform The Cirqle, wat zich met name richt op influencermarketing, sluit een contract met het Zuid-Koreaanse mediabedrijf The SMC Group. Het bedrijf van Steven Lammertink en Daan Nederlof vergroot het bereik van de Koreanen in een klap naar wereldschaal.

The SMC Group is al jaren actief als digitaal content-productiehuis en momenteel de grootste in Zuid-Korea. Met een cumulatief bereik van 25 miljoen man in Korea. Het Nederlandse technologiebedrijf The Cirqle tekende vorige week een intentieovereenkomst om te helpen dat bereik te vergroten in Azië, de Verenigde Staten en daarbuiten.

Aan Emerce legt Steven Lammertink uit: “In Japan werken we al een tijdje samen met een lokaal bureau en dit partnership bouwt daarop voort om influencermarketingcampagnes verder op te helpen schalen in Azië en een hub te worden voor Aziatische bedrijven om Amerika en Europa te bedienen van onze technologie.”

“The SMC, wat staat voor ‘social means content‘, gaat daarnaast samen met The Cirqle een videocontentplatform uitrollen waar wereldwijde klanten gebruik van kunnen maken om op schaal kwaliteitsvideo’s te produceren en direct te laten distribueren via het influencernetwerk van The Cirqle.”

“Samen rollen wij ook een technologie uit in Zuid-Korea waarmee we als eerste ter wereld sales en conversies kunnen meten van een influencercampagne via Apple Wallet en Google en Samsung Pay.” Aldus Thomas van de Meer, managing director van The Cirqle Azie.

The SMC Group werkt reeds al met budgetten van enkele duizenden euro’s tot een miljoen voor bedrijven als The Shilla Duty Free, Samsung Galaxy, Jeju Air, Lotte Shopping, Gmarket en Seoul Business Agency.

*) Steven Lammertink levert als columnist bijdragen aan Emerce Magazine

Dit bericht is 4 keer gedeeld

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond