Deel dit artikel
-

The Cloakroom en Philips naar Facebook Conference

Blake Cahill van Philips, Negin Mirsalehi en Maurits Stibbe van neginmirsalehi.com en online marketing manager en Sven Muts van The Cloakroom zijn als eerste sprekers aangekondigd voor The Facebook Conference, het Emerce congres exclusief gewijd aan Facebookmarketing.

Met ruim vijf miljoen volgers is Philips een van de grootmachten op Facebook. Hier lanceren zij nieuwe producten en gaan zij in gesprek met de achterban. Hoe weet Philips een gevarieerde doelgroep, van consument tot arts tot techneut online te overtuigen? Blake Cahill vertelt hoe hij aankijkt tegen social media en de rol die Facebook als platform speelt om de doelgroep op een zo effectief mogelijke manier te bereiken.

Met zo’n 1,6 miljoen volger is Neginmirsalehi.com al enige tijd een enorme hit op Instagram. Branded content omtrent fashion, beauty en lifestyle wordt op zo’n manier met de doelgroep gedeeld dat zij vele grote fashionmerken het nakijken geeft. Wat zijn de succesfactoren van dit snelgroeiende netwerk?

Online fashionstartup The Cloakroom helpt succesvolle mannen met weinig tijd aan een stijlvolle garderobe met behulp van personal shoppers. Sven Muts is online marketing manager bij The Cloakroom. Hij vertelt ons hoe  adverteren op Facebook heeft bijgedragen aan de snelle groei van de website.

The Facebook Conference vindt plaats op 5 november in Pakhuis de Zwijger, een dag voor Emerce eDay. Emerce leden profiteren van 100 euro korting en betalen 395 euro. Inschrijven kan hier.

Volg al het Facebook nieuws via dit kanaal.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond