Deel dit artikel
-

Thuisbezorgd horecamerk met de hoogste groeiverwachting

Thuisbezorgd.nl eindigt, net boven Starbucks en Van der Valk, in de Top 10 van horecamerken met de hoogste groeiverwachting.

Met het onderzoek van Hendrik Beerda Brand Consultancy wordt de reputatie van de vijftig grootste consumentenmerken in foodservice gemeten. Daarin staat het onlangs door Jumbo overgenomen La Place bovenaan.

Zes van de tien sterkste merken van de Nederlandse horecasector bevinden zich in het lunch- en fast service-segment. Naast La Place staan ook de lunchzaken Subway en Délifrance in de top-10. Ook alle drie de fast servicemerken (McDonald’s, Burger King en KFC) nemen een toppositie in.

Thuisbezorgd is met Domino’s Pizza de enige online bezorgdienst in de lijst.

De categorie online bezorgservice staat op de vierde plaats als het gaat om de merkkracht. Bij jongeren is het de vierde keuze na de lunchzaak, fast service en koffiezaak.

Dit bericht is 21 keer gedeeld

1 Reactie

Merel

Is het mogelijk ergens het complete onderzoek in te zien? 🙂

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond