Deel dit artikel
-

Ticketspecialist Tibbaa in mobiele telefonie

Tibbaa, vooral bekend van tickets voor evenementen in Nederland, debuteert als aanbieder van mobiele diensten en producten.

Grootste verschil met andere aanbieders is een loyaltyprogramma. Wie voldoende heeft gespaard, kan bijvoorbeeld een maand lang gratis bellen, krijgt gratis entree voor een concert of festival, VIP-tickets of meet & greets met artiesten.

Een mobiel abonnement van Tibbaa is al beschikbaar vanaf 7,99 euro per maand. Bij aanschaf van een nieuw mobiel abonnement van Tibbaa (via het netwerk van KPN) ontvangen klanten tijdelijk gratis een zogeheten creditspas met 10 euro aan credits én een powerbank.

Deel dit bericht

3 Reacties

Simon

Zo vernieuwend is het niet, want Youfone heeft ook een loyaltyprogramma waarme je eenvoudig korting kan krijgen op je factuur. Verder zijn ze echt niet zo competitief geprijsd.

Richard

Prijs, idem als vele andere aanbieders. De 7,99 EUR is voor 3G met beperkingen wat voor het millennium al actief was, kortom terug in de tijd. Daarnaast ben ik benieuwd wat voor marketingbudgetten ze te besteden hebben om het van de reuzen te gaan winnen. De doelgroep is niet trouw in vergelijking met bijvoorbeeld een Lebara. Niet dat Lebara de van het is, maar wilde iig een vergelijking aangeven.

Kortom, we moeten het jog maar eens zien. Ga eerst maar eens 1000 klanten realiseren, waarna als doel de 100.000 en met een Peter Roos aan het roer, betwijfel ik of alle touwtjes wel aan elkaar zij geknoopt. Adios

Kees

Zoals hierboven Richard al aangeeft is de kans van slagen 0%. De organisatie achter deze dienst benadeeld vele mensen met het ticketing systeem. De gehele structuur van het platform is los zand.

Daarnaast zijn ze met de tarieven 1 van de duurdere spelers in de markt.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond