Tientallen bedrijven met Embassy of Dutch Creativity naar Cannes

Vijfenveertig bedrijven hebben zich tot nu toe aangemeld om deel te nemen aan de Embassy of Dutch Creativity, het initiatief dat Nederlandse creatieve bedrijven een gezicht moet geven op het reclamefestival in Cannes half juni.
Voor de derde keer werken ADCN, Dutch Digital Agencies & Dutch Digital Design, IAA Nederland, Orange Lions en de VEA samen om Nederland in Cannes te presenteren. Op een centrale plaats aan het Franse strand komen Nederlandse en buitenlandse gasten en belangstellenden bij elkaar om te netwerken en presentaties te horen.
De Embassy of Dutch Creativity omvat de gebundelde kennis Nederlandse kennis op het gebied van reclame, digital en design maar ook audio en film.
Het project wordt ieder jaar een stap opgeschaald vanwege het gebleken succes.
De Cannes Lions, dat van 17 tot en 24 mei plaatsvindt, is een netwerkbijeenkomst en prijzencircus waar bijvoorbeeld internetbedrijven als Facebook, Google en Snapchat zich steeds prominenter manifesteren vanwege het grote rol in de internationale mediawereld.
Foto: Frank Michel (cc)
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond