Deel dit artikel
-

Tijdschrift voor Marketing en Communicatie stoppen

Uitgeverij Adfo Groep stopt met de bladen Tijdschrift voor Marketing en Communicatie. Die gaan op in Adformatie. Drie van de elf banen verdwijnen.

Villamedia van de journalistenbond NvJ meldt dat vakgebieden waar Tijdschrift voor Marketing en Communicatie over schrijven steeds meer naar elkaar toegroeien. Daarom kiest Adfo Groep ervoor om ze op te heffen en de focus van zijn titels te concentreren in het blad Adformatie.

Achter de schermen wordt gewerkt aan een nieuwe invulling van de papieren en digitale versie van Adformatie. Die moet per april live gaan.

Tijdschrift voor Marketing vierde in 2016 zijn vijftigste verjaardag. Het maandblad werd in 2012 door NIMA verkocht aan de huidige eigenaar. In 2014 werd het blad nog in een nieuw jasje gestoken.

Foto: Mathias Klang (cc)

Dit bericht is 21 keer gedeeld

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond