Deel dit artikel
-

Time to momo start crowdfunding voor doorontwikkeling app

De Rotterdamse uitgever van stedengidsen mo’media is een crowdfundingactie gestart om de financiering rond te krijgen voor de doorontwikkeling van haar gepersonaliseerde app.

Met de campagne betrekt René Bego, oprichter van time to momo, zijn publiek nauwer bij de doorontwikkeling van hun reisapp. Die bestaat al langer, als verlengstuk van de papieren gidsen, en verscheen eind oktober in een helemaal nieuw jasje.

De vernieuwde app levert unieke up-to-date content en wijkinformatie, verzorgd door tientallen time to momo-locals. Zij wonen in de stad waarover ze schrijven en weten dus precies waar reizigers op dat exacte moment de beste ervaringen opdoen. Bego: “Elk reisadvies maken we af met drie hotelsuggesties in de ideale wijk van de stedentripper. Die suggesties zijn uiteraard gelijk in de app te boeken.”

Het bedrijf hoopt de financiering van driehonderdduizend euro hiervoor op te halen via een crowdfunding bij CrowdAboutNow. De campagne is deze week gelanceerd en de teller staat inmiddels op 116.000 euro.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond