Deel dit artikel
-

Twee nominaties voor MediaMonks bij Innovation Lions

Het Hilversumse MediaMonks heeft twee nominaties gekregen voor de Innovation Lions. Andere nominaties voor het innovatiefestival van Cannes gaan naar Google, Intel, Ogilvy en BBH. In totaal zijn 35 projecten genomineerd.

Een nominatie is voor Enter Sandbox, een VR-project voor Audi in samenwerking met POL, de tweede is voor Theater For All Ears, voor Samsung en Leo Burnett. Hierbij is Samsungs Gear VR gebruikt om doven en slechthorenden een toneelstuk te laten ervaren zonder doventolk.

Van 17 tot en met 24 juni vindt in het Franse Cannes het Festival of Creativity plaats. Dat is traditioneel het speelveld van de reclamewereld, maar de laatste jaren manifesteren ook de grote internetbedrijven zich steeds prominenter. Snap, Facebook en Google willen zich tonen als de digitale podia met internationaal bereik en zonder technische grenzen.

De Embassy of Dutch Creativity organiseert voor de derde keer een handelsmissie naar de Cannes Lions. Tientallen Nederlandse creatieve bureaus werken samen om Nederland internationaal op de kaart te zetten als ‘natie van creatie’.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond