Twintig onderscheidingen voor Dept bij Lovie Awards

Dept heeft twintig onderscheidingen binnengesleept bij de Lovie Awards, de meest prestigieuze prijs voor digitaal werk in Europa. Dept scoorde één gouden, vier zilveren en vijf bronzen juryprijzen.
Het omtoveren van de website voor het Van Gogh Museum tot een toegankelijk en gebruiksvriendelijk kunstwerk leverde een gouden Lovie op in ‘Websites: Best Practices’ en een zilveren award in ‘Mobile & Voice: Best Visual Design’, evenals twee People’s Awards voor deze categorieën.
De virtuele belevenis die Dept maakte voor het Eurovisie Songfestival, waarin Rotterdam tot leven is gebracht in een 3D wereld, sleepte een zilveren prijs binnen in zowel ‘Video: Best Audience integration’ en ‘Apps, Mobile & Voice: Experimental & Innovation’. Het project won ook de People’s Award in beide categorieën.
Met een video die in slechts zes dagen 1,2 miljard keer is bekeken en waar 488K videos omheen zijn gemaakt, wint de ‘AySauce’ TikTok-videocampagne voor ASOS twee People’s Awards: zilver in ‘Best Social Video Series’ en brons in ‘Social: promotion & contests’.
Met een conversieratio van 82 procent en een stijging in verkoop van gemiddeld 260 procent won de ‘De winkel van blije koppies verzorgen’-campagne voor bol.com een bronzen Lovie en drie People’s Awards in de categorieën ‘Best Brand Strategy & Planning’, ‘Best Integrated Campaign’, en ‘Best Use of Media Campaign’.
De agency’s eigen Dept Virtual Weekender, het jaarlijkse evenement dat werknemers van over de hele wereld persoonlijk samenbrengt, behaalde een bronzen award en was daarnaast een publieksfavoriet in de categorie Websites: Community & Social.
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
1 Reactie
bram
20 onderscheidingen en maar 1x goud?