Deel dit artikel
-

Unilever kiest mediapartners

Unilever, dat vorig jaar 4 miljard uitgaf aan media-uitgaven, gaat de komende jaren vooral met WPP in zee, maar ook Omnicom Media Group, Interpublic en Havas Media krijgen opdrachten. ADK zal Japan afhandelen.

De opdracht aan WPP omvat de VS, het VK en Ierland, Nederland en België, Italië, Oost-Europa, Zuid-Azië (inclusief India, Pakistan, Bangladesh, Sri Lanka), Zuidoost-Azië (inclusief Indonesië, Filippijnen, Thailand en Vietnam) en China (met uitzondering van Hong Kong en Taiwan).

OMG mag aan de slag in Canada, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, het Midden Oosten, Afrika, Australië, Nieuw-Zeeland, Hong Kong en Taiwan.

IPG zal Rusland, Oekraïne, Wit-Rusland, Latijns-Amerika en Griekenland voor zijn rekening nemen.

De laatste grote media-evaluatie van het bedrijf dateert van 2015, toen het Mindshare (Noord-Amerika, Europa en andere gebieden), Omnicom’s PHD (China, Australië en andere landen) en IPG’s Initiative (Latijns-Amerika, evenals een wereldwijde communicatieplanningsopdracht) koos.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond