United Playgrounds klaar voor stap naar buitenland

De nog jonge bureaugroep United Playgrounds wil dit jaar nog zijn eerste stappen buiten Nederland zetten. Mede hiervoor scherpt het zijn propositie en merkidentiteit aan.
“We zijn als groep hard aan het groeien, zowel organisch als via acquisities”, vertelt oprichter en directeur Diederik Breijer aan deze uitgave. “Onze nieuwe propositie ‘Playground for the remarkable’ en de nieuwe brand identity brengt onze ambitie voor deze fase tot uitdrukking. Het toont wie we zijn en symboliseert onze toekomst van groei en ontwikkeling.”
United Playgrounds is net een jaar oud. In die periode sloten Verve, Livewall en 100%email zich aan bij het initiatief wat nu al een groep is van rond de tweehonderd man. De focus was van meet af aan west-Europa. Daarom is de onderneming van plan om nog dit jaar van start te gaan in een land nabij Nederland. Welke dat als eerste is, moet nog worden besloten.
De overnames werden mede gefinancierd door de Nederlandse investeerder Standard.
Verve is verantwoordelijk voor de nieuwe merkuitstraling. Breijer: “De frisheid, die gretigheid en dynamiek die wij hiermee uitstralen past perfect bij de tijdsgeest waarin onze sector een enorme metamorfose doormaakt. Technische ontwikkelingen, waaronder AI, ontwrichten onze sector. Daarom profileren wij de ‘hero-brands’ van de groep en niet de groep zelf. Elk bureau spreekt met de kwaliteit van zijn werk.”
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond