Deel dit artikel
-

Usabilla opent drie internationale kantoren

Technologiebedrijf Usabilla opent drie nieuwe kantoren in het buitenland om de lokale klanten beter te kunnen bedienen. Vorige maand ging Berlijn live, vorige week Londen en volgende maand Sydney.

De techniek van Usabilla wordt in Nederland en door grote multinationals daarbuiten gebruikt om feedback te kunnen ontvangen van hun klanten. Dat gaat om reacties op hun sites, apps en e-mails en de processen daar omheen. Daarmee verbeteren zij hun digitale kanalen en, waar mogelijk, verhogen ze de conversieratio’s. Bij PostNL, bijvoorbeeld, komt dit soort informatie samengevat tot op de hoogste directietafels.

In het buitenland wordt het bedrijf uit Amsterdam steeds meer ingeschakeld. Twee jaar geleden opende het een (zijn eerste buitenlandse) kantoor in Parijs en in New York. Daar komen nu drie nieuwe locaties bij om drie grote markten te bedienen. Vanuit Australië zullen Zuidoost-Azië en Oceanië worden bediend.

“Met grote lokale teams willen we dichter op de klant zitten”, licht Florian Gendrault toe. Hij is verantwoordelijk voor bedrijfsontwikkeling in de Benelux. “Bedrijven uit alle denkbare industrieën zetten ons in op schaalbare manier customer feedback te kunnen krijgen. We gaan nieuwe oplossingen inzetten om hen nog klantgerichter te kunnen laten werken.”

Op 29 augustus presenteert Usabilla op een speciale dag voor zijn grote klanten een aantal technische integraties met technieken van derde partijen. Gendrault: “Veel details kan ik daar nog niet over geven, maar het gaat erom dat je onze kwalitatieve data geautomatiseerd kunt gaan integreren en combineren met kwantitatieve databronnen. We denken daarmee vrij uniek in de wereld te zijn.”

Foto: Dragan (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond