Deel dit artikel
-

UvA en The Talent Institute ontwikkelen marketing bootcamps

De Amsterdam Advanced Graduate School (AAGS) van de Universiteit van Amsterdam heeft samen met The Talent Institute twee bootcamps ontwikkeld die digital marketing professionals leren sneller te innoveren en groeien.

De Bootcamp Growth Hacking & Digitale Marketing Communicatie gaat 15 november van start. In drie modules worden onder meer het framework van growth hacking/digitale marketing, het proces van snelle datagedreven experimenten en de verschillende tools die beschikbaar zijn behandeld.

De tweede editie van de Bootcamp Content Marketing start op 16 november. De deelnemers leren in drie modules de (digitale) skills, tools & mindset om een contentstrategie te vertalen naar contentcreatie en -distributie.

AAGS valt onder de Faculteit Maatschappij en Gedragswetenschappen (FMG) van de UvA. The Talent Institute, opgericht door de oprichters van Startup Accelerator Startupbootcamp, heeft als doel het trainen en opleiden van individuen & bedrijven in de nieuwste digitale- & innovatie skills, tools & mindset.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond