Deel dit artikel
-

Valentijn Spek is nieuwe Head of Strategy bij Wayne Parker Kent

Valentijn Spek is de nieuwe Head of Strategy bij Wayne Parker Kent. Het Amsterdamse full service content bureau zet hiermee de volgende stap in een koers die vorig jaar is ingezet. Spek wordt onderdeel van het managementteam van het bureau.

Spek werkte de afgelopen vier jaar voor DEPT als Strategy Lead. Daarvoor was hij werkzaam bij o.a. McCann, FCB en Universal Media. In totaal neemt hij ruim twintig jaar ervaring mee als strateeg op het gebied van activaties, digitaal, branding en media.

Bij Universal was hij verantwoordelijk voor alle Coca Cola-merken. Overige accounts waar hij in het verleden voor werkte zijn Nestlé, L’Oreal, Univé, Unilever, Fitbit, Randstad en Beiersdorf.

Wayne Parker Kent werkt voor Nederlandse en internationale klanten als ALDI, Henkel en Samsung. Het bureau helpt klanten met strategie, creatie en productie op het gebied van content, social, branding, advertising, SEO en aanverwante diensten.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond